שינוי או ביטול הזמנה

דף הבית >> שירות לקוחות >> שינוי או ביטול הזמנה

שינוי או ביטול הזמנה

אנו מפנים אותך לסעיף 17 בתקנון החברה:

 

שינוי או ביטול הזמנה

17.           שינוי או ביטול הזמנה, בטרם סופק המוצר, יתאפשר על פי כל אחת מהאפשרויות הבאות:
א- באם מדובר במוצר שנמצא במלאי- שינוי או ביטול העסקה יתאפשר בכל עת עד למועד אספקת המוצר. לאחר אספקת המוצר- ראה סעיף 18 לתקנון.
ב- באם מדובר במוצר שאינו נמצא במלאי ובמעמד המכירה נקבעו ימי אספקה , שינוי או ביטול העסקה יתאפשר רק אם טרם חוייב כרטיס האשראי ו/או טרם התקבל אישור ע"י חברת האשראי ו/או טרם בוצעה העברה בנקאית לזכות VUTZI.


החזרת מוצרים וביטולים

 18.          ניתן לבטל עסקה (לאחר אספקת המוצר) שבוצעה באמצעות האתר ו/או מוקד ההזמנות הטלפוני – בהודעה בכתב לחברה, לא יאוחר מ - 14 יום מיום קבלת המוצר, בכפוף לכך שהמוצר הוחזר, שלא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

 19.          במקרה של החזרת מוצר או ביטול עסקה לפני שסופק המוצר, שלא עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב אי-התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו למשתמש, תגבה החברה מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכש או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. במקרה של החזרת מוצר או ביטול עסקה לאחר שסופק המוצר, שלא עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב אי-התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו למשתמש, תגבה החברה מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של עד 30%.  

לחץ כאן לצפייה בתקנון המלא


 

לייבסיטי - בניית אתרים